Tuesday, May 12, 2009

New age New Memories

hahaha.... 3 mei 2009...no need calculator becz it just a simple mathematic calculation....my age plus one....that mean i'm getting "younger"...hahaha

after a long time, finally i got time to update my blog.the most important reason is my frenz asked me what happen to my blog?is it still alive?...thank frenz...my blog still alive but the owner was not in good condition.I was caught with the "lazy virus" + "no idea virus"...(lame reason)

anyway....let me conclude what happen to me for the last 5mths in a simple sentence...hahaha
  • JOB

Alhamdulillah...finally I got job.yeay so happy...what make me happy to the maximum is when i saw my family smile heard the news that i got job.their happiness and blessing is more important for me than anything else. Now I'm happily working in one of the biggest multinational company in Malaysia.

  • NEW LIFE

Bukan benda baru tinggal menyewa bersama kawan2.bezanya this time it for the whole working period.dulu hanya 8 bulan jer.skrg smuanya berbeza berbanding time intern dulu.skrg memang menguji sy py management skill especially yg melibatkan duit.don't know why, now i'm addicted to food, shopping(lebih kpd window shopping jer), movie n berjalan2.sometimes, if member busy x dapat temankan, i prefer to go by myself.enjoy jer bla buat smua tue.hilang smua probs(macamlah pernah ada masalah)...tp mmg fresh lah after buat smua tue.

  • FAMOUS QUESTION

"Bila nak kahwin?" itulah salam perkenalan setiap kali jumpa member lama.kdg2 rimas jugak coz mereka sendiri pun tau, aku mana ada boyfriend.sepatutnya aku yg ty mereka that kind of question coz mereka dah lama couple.takkanlah aku just nak main kahwin jer ikut suka hati.but i just anggap soalan tue macam password utk setiap kali bertemu.syok jugak bla org ty.reason:coz aku boleh kenakan mereka balik ... mereka lebih lama couple dr aku so mereka patut dulu.my standard answer to their question : tunggu smua my frenz kawen baru i kawen...nice ar that jawapan.

  • TEATER MAHSURI

On 30 april 2009, first time in my life tgk teater kat Istana Budaya.itu salah satu dream aku.thanks to Laili n Wani for inviting me and the others for joining us.Nice teater but the most sweet memories is bla dapat ambik gambar ngan Hans Isaac...so hensem n macho...taklehlah nak upload coz something wrong wif my PC...xleh nak upload gambar...

Rasanya tu jer kot utk setakat nie....ngantuk dah...esok nak kerja....ada masa kite citer lagi...lagipun skrg nie xder benda menarik yg berlaku in my life....yg i tau...skrg byk habiskan duit utk makan jer

No comments:

Post a Comment